Magazín Kuchyně a Bydlení

| Majk Spirit -

Asi každý z náš zná ty otravné tzv. "splash" webové stránky, kde po vás chtějí váš email s tím, že můžete vyhrát všelijaké hodnotné ceny a bůh ví co ještě. Člověk si sám pro sebe řekně: "Oni chtějí jen můj email ? To musí být nějaký chyták či dokonce i podvod !". Ano je to tak, taky jsem tomu nevěřil až do doby, kdy mi známá doporučila stránku o Magazínu s tématy jako je bydlení a moderní kuchyně. Úplně mi nadšeně vyprávěla, jak jí před pár dny mixér, jen díky tomu, že na stránkách magazínu o bydlení a kuchyňkách vyplnila jen svůj email. Taky mi pěkně vyprávěla jak mohla vyhrát i Ipad, ale jen o fous jí, podle ní, unikl.

Chceme vyhrát značka Magazín kuchyně-bydlení

Po pár setkání s onou známou, kdy mi pokaždé připomínala, abych se registroval a mohl vyhrát Ipad, jsem podlehl a konečně jsem se vydal vzhůru za registrací. Po pár vteřinách jsem rychle naťukal své údaje a potvrdil účast v soutěži. Teď už jen zbýva přidat si jejich facebook a pořád kontrolovat jejich zeď, zda-li jsem ještě nevyhrál ten můj Ipad. Doufám, že se mi to brzy podaří.

Zásady ochrany osobních údajů